SUCCEED biedt een inspirerende coworking community in moderne kantooromgeving (Eindhoven Stadhuisplein), gericht op ondernemers, solopreneurs, start‑ups, mkb’ers en zzp’ers.
Frequently Asked Questions
See if you can find the answer on your question here.
Een serviced office is een volledig instapklaar kantoor met flexibele huurtermijnen.
Je profiteert van gedeelde faciliteiten zoals vergaderruimtes, receptiediensten, internet, koffie&thee en meer, zonder zorgen over beheer of onderhoud.
Onze all-in huurprijs bevat:
De lekkerste koffie en thee
Supersnel internet
Receptiediensten
Postverwerking
Toegang tot vergaderruimtes
Schoonmaak en onderhoud algemene ruimtes
Gebruik van gemeenschappelijke ruimtes (keuken, lounge)
Nutsvoorzieningen (gas, water, elektriciteit)
Wij bieden flexibele contracten vanaf 3 maanden. Dit betekent dat je kunt opschalen of afschalen naargelang je zakelijke behoeften.
Ja, onze huurders hebben 24/7 toegang tot hun kantoorruimte via een persoonlijk toegangssysteem.
Drop‑in = flexibel gebruik, plug‑in werkomgeving met directe toegang tot alle faciliteiten.
Residential = eigen kantoorplek (van 1 persoon tot hele verdieping), die je zelf kunt inrichten, met dezelfde voorzieningen als drop‑in. Abonnement groeit mee met je bedrijf.
Inclusief zijn o.a. 24/7 toegang, high‑speed wifi, koffie/thee, receptie, fietsenstalling, douche, post‑ & pakketservice, printen & scannen, facilitymanagement, bel‑units, vergaderruimtes en exclusieve community‑evenementen.
Hiervoor kun je via de aangegeven knop of via succeed-offices.huurvergaderzaal.nl reserveren.
Deze zijn uitgerust met presentatiemiddelen, whiteboards en audiovisuele apparatuur.
Er is een handleiding beschikbaar voor printerregistratie voor huurders.
Bekijk de handleiding hier
Prijzen worden op aanvraag verstrekt; je kunt de brochure downloaden of contact opnemen voor een maatwerk offerte.
Je krijgt 24/7 toegang tot de werkruimte; drop‑in combineert flexibiliteit en netwerkmogelijkheden; resident biedt privacy en eigen inrichting.
Binnen redelijke grenzen is personalisatie mogelijk.
Denk aan het plaatsen van je eigen branding, meubels of decoratie.
Neem contact op voor de mogelijkheden.
Jazeker, we hebben een bemande receptie die gasten ontvangt, post verwerkt en ondersteuning biedt.
Jazeker, er is (betaalde) parkeergelegenheid beschikbaar voor huurders en bezoekers.
Neem contact op voor de mogelijkheden, we hebben verschillende abonnementen maar ook uitrijkaarten.
Zeker! We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende rondleiding.
Boek eenvoudig een bezichtiging via ons contactformulier of bel ons direct.
In veel gevallen kun je al binnen 24 uur na ondertekening van het contract intrekken, mits er beschikbaarheid is.
Ja, denk aan:
* IT-support
* Catering voor vergaderingen
Vraag naar onze aanvullende pakketten.
Contact & viewing
Curious to see more? Feel free to drop by for a tour. Leave your details or get in touch with us directly – our hospitality team is ready to welcome you.
Address & Accessibility
Stadhuisplein 10, 5611 EM Eindhoven
Our building is located right in the city center and is easily accessible by both car and public transport. Parking is simple and convenient in the garage directly beneath the building.
Our team
Looking for someone specific? Here you’ll find the contact details of our hospitality team – always available for a quick question.